Več
9 februarja, 2021 17:00
Vabljen_a, da se nam pridružiš na delavnici, kjer bomo z ustvarjanjem razgibanih vizualnih izrisov oz. animacij spoznavali osnovne koncepte programiranja in programskih jezikov ter se učili izrisovanja na računalniški ekran. Izvedeli bomo, kaj so spremenljivke, pogojni stavki, nizi in funkcije, ter kako jih uporabiti za risanje, oblikovanje, animiranje in barvanje oblik na ekranu.
Delali bomo z odprtokodnim programskim jezikom Processing, ki je bil ustvarjen za računalniško skiciranje in učenje programiranja, a se je razvil v intermedijsko razvojno orodje. Processing je odlična alternativa lastniškim orodjem z dragimi licencami, ki je dostopna šolam, otrokom, začetnikom in ljubiteljskim ustvarjalcem.
Na delavnici bomo začeli z osnovnimi ukazi in postopno in z razumevanjem zgradili kompleksnejše programe, zato je primerna tudi za tiste brez programerskih izkušenj ali računalniškega znanja. Cilj delavnice je tako tudi pokazati, da programiranje ni veščina, ki zahteva neke prirojene sposobnosti ali fascinacijo z računalniki, ampak jo lahko pograbi prav vsakdo – in se pri tem ustvarjalno zabava.
Število udeležencev je omejeno, zato je potrebna predhodna prijava na [email protected]; ob prijavi pa sporočite svoje ime, priimek in starost.
𝐌𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧 𝐊𝐫𝐚𝐮𝐬𝐞𝐫 je diplomiral na Fakulteti za humanistične študije na programu Kulturni študiji in antropologija in končuje študij na Fakulteti za računalništvo in informatiko na programu Računalništva in informatike. Kadar lahko, nastopa kot ulični glasbenik s kitaro, petjem in elektronskimi efekti, od aprila 2019 pa sodeluje z Zavodom Kersnikova kot mentor pri izvedbi in razvoju delavnic v okviru Rampe.
Delavnica bo trajala dve uri, s kratkim premorom.
Foto: Matjaž Rušt
—————
Projekt konS:: Platforma za sodobno raziskovalno umetnost je bil izbran na javnem razpisu za izbor operacij »Mreža centrov raziskovalnih umetnosti in kulture«.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.